Η καινούργια σειρά φωτογραφιών «Ζώα που κραυγάζουν» του Ζιλιέν Νονόν (Julien Nonnon) θέλει να μας ευαισθητοποιήσει στην πιθανή εξαφάνιση ζώων που είναι σύμβολα των ορεινών τοπίων μας. Προβάλλοντας τις εικόνες τους πάνω σε βουνά, η ιδέα του Γάλλου καλλιτέχνη είναι να δείξει στο κοινό ότι η ζωή αυτών των άγριων ζώων στο φυσικό τους περιβάλλον κινδυνεύει.
Το ιδρυτικό μέλος του στούντιο Le3 χρησιμοποιεί γιγαντιαίες φωτογραφίες των ειδών του ζωικού βασιλείου των αλπικών ορέων, που διατρέχουν τον μεγαλύτερο κίνδυνο: λύκος, λύγκας, αρκούδα, γεράκι, αίγαγρος.
«Με την εφήμερη φύση αυτών των “νωπογραφιών” φωτός θέλω να ευαισθητοποιήσω το κοινό σχετικά με το ότι η παρουσία αυτών των ζώων σ’ αυτά τα φυσικά περιβάλοντα απειλείται πραγματικά» εξηγεί ο Νονόν.
Στο παρελθόν, με τις αστικές παρεμβάσεις του «#le_baiser» και «safari urbain», ο Νονόν είχε «φωτίσει» το Ορλάντο στις ΗΠΑ, τη Μαδρίτη, την Στοκχόλμη, το Χονγκ Κονγκ και το Παρίσι. Τώρα, άφησε τα αστικά κέντρα και πήρε τα βουνά. Με υπομονή επιλέγει τα κατάλληλα μέρη για να προβάλει τα ζώα στο φυσικό φόντο τους. Αποτέλεσμα, τεράστιες εικόνες προβεβλημένες πάνω σε βραχώδεις πλαγιές. Εικόνες άγριων ζώων τα οποία κραυγάζουν και «ζητούν» την προστασία μας.
Η καινούργια σειρά φωτογραφιών «Ζώα που κραυγάζουν» του Ζιλιέν Νονόν (Julien Nonnon) θέλει να μας ευαισθητοποιήσει στην πιθανή εξαφάνιση ζώων που είναι σύμβολα των ορεινών τοπίων μας. Προβάλλοντας τις εικόνες τους πάνω σε βουνά, η ιδέα του Γάλλου καλλιτέχνη είναι να δείξει στο κοινό ότι η ζωή αυτών των άγριων ζώων στο φυσικό τους περιβάλλον κινδυνεύει.
Το ιδρυτικό μέλος του στούντιο Le3 χρησιμοποιεί γιγαντιαίες φωτογραφίες των ειδών του ζωικού βασιλείου των αλπικών ορέων, που διατρέχουν τον μεγαλύτερο κίνδυνο: λύκος, λύγκας, αρκούδα, γεράκι, αίγαγρος.
«Με την εφήμερη φύση αυτών των “νωπογραφιών” φωτός θέλω να ευαισθητοποιήσω το κοινό σχετικά με το ότι η παρουσία αυτών των ζώων σ’ αυτά τα φυσικά περιβάλοντα απειλείται πραγματικά» εξηγεί ο Νονόν.
Στο παρελθόν, με τις αστικές παρεμβάσεις του «#le_baiser» και «safari urbain», ο Νονόν είχε «φωτίσει» το Ορλάντο στις ΗΠΑ, τη Μαδρίτη, την Στοκχόλμη, το Χονγκ Κονγκ και το Παρίσι. Τώρα, άφησε τα αστικά κέντρα και πήρε τα βουνά. Με υπομονή επιλέγει τα κατάλληλα μέρη για να προβάλει τα ζώα στο φυσικό φόντο τους. Αποτέλεσμα, τεράστιες εικόνες προβεβλημένες πάνω σε βραχώδεις πλαγιές. Εικόνες άγριων ζώων τα οποία κραυγάζουν και «ζητούν» την προστασία μας.