Σχετικά με την επιβίωση στην ύπαιθρο & έναν ποιοτικότερο τρόπο ζωής

Το σκόρδο στη διατροφή μας.

Το σκόρδο είναι από τα σπουδαιότερα βότανα για πολλές παθήσεις και ειδικά για παθήσεις του κυκλοφοριακού συστήματος.Ο βολβός είναι από τα πιο χρήσιμα μέρη. Το σκόρδο έχει αντιυπερτασική δράση ,επειδή επιτρέπει τη διαστολή των αγγείων και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος στις αρτηρίες.Επίσης έχει παρατηρηθεί ότι όταν λαμβάνεται για μεγάλο χρονικό διάστημα 3-(4 μήνες) μειώνει την πίεση του αίματος και ελλατώνει την χοληστερίνη.

Εάν λοιπόν ταλαιπωρήστε από υπέρταση καλό είναι να εντάξετε στη διατροφή σας καθημερινά 2 3 σκελίδες σκόρδο.Για να αποκομίσετε τα ευεργετικά αποτελέσματα της αλυσίνης που περιέχει το σκόρδο πρέπει να εντάσσεται στα πλαίσια μιας γενικότερα υγιεινής διατροφής που περιλαμβάνει οπωσδήποτε περιορισμό του αλατιού.

ΑΛΛΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ: Το σκόρδο χρησιμοποιείται ως γνωστόν και στη μαγειρική.Μια άλλη χρήση του είναι ωμό στα φαγητά ζώων ώστε να προστατευτούν από εντερικές και στομαχικές μολύνσεις.

ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ: Η μόνη αρνητική δράση του σκόρδου είναι η έντονη και διαπεραστική μυρωδιά του.Επίσης,άτομα με προβλήματα υπέρτασης και καρδιάς που λαμβάνουν αντιθρομβωτικά φάρμακα πρέπει να συμβουλέυονται τον γιατρό τους σχετικά με το αν επιτρέπεται η συχνή κατανάλωση σκόρδου.

Επιμέλεια

Άρτεμις Ζερδελή Διαιτολόγος Διατροφολόγος

Follow us

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

GreekEnglish
«Τίποτα δεν είναι πιο δυνατό, από μια ιδέα, που έφτασε η ώρα της να πραγματοποιηθεί...» Βίκτωρ Ουγκό

Αρχείο

GreekEnglish