Σχετικά με την επιβίωση στην ύπαιθρο & έναν ποιοτικότερο τρόπο ζωής

Βγείτε fit στην παραλία τρώγοντας…

gynaika_1Εφιάλτης όσων προσπαθούν να χάσουν βάρος είναι η πείνα. Οι διάφορες δίαιτες που επιβάλουν την τήρηση συγκεκριμένων ποσοτήτων…
φαγητού επιδεινώνει το αίσθημα αυτό με συνέπεια τα κιλά να μην χάνονται.

Για να βγείτε fit στην παραλία και με τέλειο σώμα δείτε ποια τρόφιμα, μπορούν να σας χορτάσουν χωρίς να σας παχαίνουν.

Μήλα
Φάτε ένα μήλο περίπου μισή ώρα πριν από το γεύμα σας. Οι φυτικές ίνες και το νερό που περιέχει «γεμίσει» το στομάχι, κι έτσι θα φάτε λιγότερο.Έρευνα του Πανεπιστημίου της Αριζόνα έδειξε ότι ένα μήλο πριν από το φαγητό, βοηθά να καταναλώσετε περίπου 250 θερμίδες λιγότερες σε κάθεγεύμα –

Όσπρια
Σύμφωνα με τη διαιτολόγο Dawn Jackson, όσο περισσότερα όσπρια τρώει κανείς, τόσο πιο εύκολα θα χορτάσει την πείνα του

Τσίλι και καυτερές πιπεριές
Έρευνα από το πανεπιστήμιο του Μάαστριχτ,απέδειξε ότι η καψαϊκίνη, που περιέχεται στις καυτερές πιπεριές, ενισχύει το μεταβολισμό βοηθά και στον έλεγχο της όρεξης.

Μαύρη σοκολάτα
Αν επιθυμείτε διακαώς να φάτε κάτι γλυκό πείτε «ναι» στη μαύρη σοκολάτα. Η μαύρη σοκολάτα όπως τεκμηρίωσε έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και στην προστασία της καρδιάς και του εγκεφάλου.

Αμύγδαλα
Μόλις μια χούφτα αμύγδαλα αποτελεί πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών, βιταμίνης Ε, μαγνησίου, ασβεστίου, φυτικών ινών, πρωτεΐνης, καλίου, φωσφόρου, σιδήρου και μονοακόρεστων λιπαρών οξέων.

Αυγά
Έρευνες έδειξαν ότι όταν το πρωινό μιας δίαιτας περιλαμβάνει αυγά, φαίνεται ότι επιτυγχάνεται μεγαλύτερη απώλεια βάρους σε σύγκριση με τις δίαιτες που δεν έχουν αυγά στο πρωινό γεύμα.

Λιναρόσπορος
Προσθέστε στη διατροφή σας το λιναρόσπορο ο οποίος αποτελεί μια καλή πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, ενώ είναι πλούσιος σε φυτικές ίνες οι οποίες αποτελούν σύμμαχο στο αδυνάτισμα.

Γάλα
Μελέτη που έγινε στο Πανεπιστήμιο του Περθ της Αυστραλίας από ερευνητές του τμήματος Ιατρικής και Φαρμακολογίας απέδειξε πως η κατανάλωση άπαχου γάλακτος το πρωί εντείνει το αίσθημα κορεσμού και οδηγεί σε μειωμένη πρόσληψη θερμίδων στο επόμενο γεύμα.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι όσοι έπιναν γάλα κατανάλωναν περίπου 50 θερμίδες λιγότερες σε κάθε γεύμα τους. Για όσους φοβούνται το φούσκωμα, η καλύτερη λύση είναι τα γάλατα χωρίς λακτόζη.

Πηγή:iatropedia.gr
Follow us

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

GreekEnglish
«Τίποτα δεν είναι πιο δυνατό, από μια ιδέα, που έφτασε η ώρα της να πραγματοποιηθεί...» Βίκτωρ Ουγκό

Αρχείο

GreekEnglish