Σχετικά με την επιβίωση στην ύπαιθρο & έναν ποιοτικότερο τρόπο ζωής

And Also The Trees, όταν η μουσική συναντά τη φύση…

Από Ελισάβετ Μηνασίδου

Στίχοι που αγγίζουν την ποίηση, υποβλητικός ήχος, αγγλική ύπαιθρος, με λίγα λόγια And Also The Trees. Τελευταία χρονιά της δεκαετίας του ’70 και το μικρό χωριό Inkeberrow του Worcestershire, έμελλε ν’ αποτελέσει την αφετηρία για τη δημιουργία ενός αξιόλογου συγκροτήματος. Οι A.A.T.T., εμπνευσμένοι από το κίνημα της post punk μουσικής, εμφανίζονται στο αγγλικό κοινό, διαφέροντας αρκετά ως προς τη θεματολογία των τραγουδιών τους από τα υπόλοιπα ομοειδή συγκροτήματα της γενιάς τους. Η διαφορά αυτή έγκειται, στην, σχεδόν αποκλειστική τους, επιρροή από την ύπαιθρο και την ιστορία των αγροτικών περιοχών του Ηνωμένου Βασιλείου. Μια επιρροή που παραμένει εμφανέστατη μέχρι και σήμερα.

Δραστήριοι από την πρώτη κιόλας στιγμή, ηχογραφούν το πρώτο τους ντέμο, το οποίο και αποστέλλουν στα μέλη του συγκροτήματος των The Cure, μια κίνηση που θα οδηγήσει στη δημιουργία φιλικών δεσμών μεταξύ τους. Το 1981 μάλιστα, οι A.A.T.T. παίζουν αρκετές φορές στο πλευρό των The Cure, κατά τη διάρκεια των συναυλιών που έδωσαν οι τελευταίοι στη Βρετανία. Ένα χρόνο μετά, ηχογραφούν το δεύτερο ντέμο τους, με τίτλο From Under the Hill, στο οποίο εμφανίζεται ως συμπαραγωγός ο Robert Smith των The Cure. Το 1983, κυκλοφορεί το πρώτο τους άλμπουμ, με τίτλο And Also the Trees, στο οποίο, μαζί με δυο προηγούμενα singles τους, την παραγωγή έκανε ο Lol Tolhurst των The Cure. Στο δίσκο A Room Lives in Lucy , ο οποίος κυκλοφόρησε το 1985, χρησιμοποίησαν ένα μαντολίνο του οποίου ο ήχος θυμίζει κιθάρα, γεγονός που αποτέλεσε το σήμα κατατεθέν της μπάντας για τα επόμενα χρόνια.

στίχοι: 
 
I came upon a house

In a place I’d never been before
All painted white and open doors
With the sunlight dancing on the floor
I saw the wind in the spring trees 
Smelt the poplar and the sun’s heat
And the meadows lie sleeping.

I found myself in a pale room
With a bolted door
And a beautiful silence
I saw a woman lying there
With the sunlight entwined in her auburn hair
And through the window floated many things
Photographs and letters and her wedding ring
And a child voice speaking.

I came upon a house 
Somewhere I’d never been before
And in this lace of light and dark
I feel my heart sing joyously inside me.
 

1986, χρονολογία σταθμός για το συγκρότημα, κυκλοφορεί ο δίσκος  Virus Meadow, στον οποίο, όπως μαρτυρούν και τα ίδια τα μέλη, έχουν βρει αυτό ακριβώς που θέλουν ν’ αντιπροσωπεύει η μουσική τους. Χαρακτηριστικά όπως η μελαγχολία, το σχεδόν θρηνητικό ύφος και η ομοιοκαταληξία των στίχων , αποτελούν πλέον την ταυτότητά τους. Στα μεταγενέστερα άλμπουμ The Millpond Years (1987),  Farewell To The Shade (1989) και Green Is The Sea (1991), οι .A.A.T.T., συνέχισαν την παραγωγικότητα τους και μάλιστα με επιτυχία, γεγονός που επισφραγίστηκε με τις συναυλίες που έδωσαν σε διάφορα μέρη της Αμερικής. 
Το 1993 κυκλοφορεί ο δίσκος The Klaxon και το συγκρότημα φαίνεται ν’ ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο, όπου το ύφος των τραγουδιών του αποκτά μια πιο εξευμενισμένη μορφή, παραμένοντας ωστόσο το ίδιο λυρικό. Μεταξύ των χρόνων 1988 – 2003, οι A.A.T.T., σχεδόν ηθελημένα σταμάτησαν τις εμφανίσεις τους, κάτι που έκανε μερικούς να πιστεύουν πως οδηγούνται σε διάσπαση. Στην πραγματικότητα, όπως φάνηκε και στην πορεία, απλά «περίμεναν την επιστροφή της μούσας τους». Επαληθεύοντας τα λόγια τους, το 2003 κυκλοφορεί ο δίσκος Further From The Truth, ο οποίος αποτελεί δείγμα της διαχρονικής τους αξίας. 
(Listen for) The Rag and Bone Man, το δέκατο άλμπουμ στην ιστορία του συγκροτήματος, αποτελεί ένα ταξίδι στο χώρο του ονείρου, όπου μέσα από σκοτεινά τοπία, μυστηριώδεις γυναίκες και τη γενικότερη αντανάκλαση μιας ποιμαντικής ανατροφής των ηρώων του, συντίθεται ένα πλούσιο μουσικό μοτίβο. Το αξιοσημείωτο αυτού του δίσκου, είναι ότι η ηχογράφησή του ξεκίνησε σ’ ένα αρχοντικό του 11ου αιώνα, στην αγροτική περιοχή του Herefordshire και έλαβε τέλος σ’ ένα βικτοριανό παρεκκλήσι στο Λονδίνο. 
Το 2012 κυκλοφόρησε ο δίσκος  Hunter not the Hunted, γεγονός που αποδεικνύει ότι σχεδόν τριάντα χρόνια μετά τη δημιουργία τους, οι A.A.T.T., παραμένουν ακούραστοι εκφραστές των μουσικών τους πεποιθήσεων, συμπεριλαμβανομένης και της πρωτοκαθεδρίας της πηγής της έμπνευσής τους, που δεν είναι άλλη από τη φύση και τα μελαγχολικά τοπία της υπαίθρου.
ΜΕΛΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ
  • Simon Huw Jones – φωνητικά
  • Justin Jones -κιθάρα
  • Emer Brizzolara – πλήκτρα
  • Steven Burrows – μπάσο
  • Ian Jenkins – μπάσο, κοντραμπάσο
  • Paul Hill – ντράμς

Προηγούμενα μέλη

  • Graham Havas – μπάσο (1979-1983)
  • Nick Havas – ντράμς (1979-1997)

ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ

Άλμπουμς

  • And Also the Trees (1984, Reflex Records)
  • Virus Meadow (1986, Reflex Records)
  • The Evening of the 24th (1987, Reflex Records)
  • The Millpond Years (1988, Reflex Records)
  • Farewell to the Shade (1989, Reflex Records)
  • Green Is the Sea (1992, Normal)
  • The Klaxon (1993, Normal)
  • Le Bataclan (1994)
  • Angelfish (1996, Mezentian)
  • Silver Soul (1998, And Also the Trees)
  • Further from the Truth (2003, And Also the Trees)
  • (Listen For) The Rag and Bone Man (2007, And Also the Trees)
  • When the Rains Come (2009, And Also The trees)
  • Driftwood (2011)
  • Hunter Not the Hunted (2012)

Singles

  • Shantell (1983, Future Records)
  • The Secret Sea (1984, Reflex Records)
  • A Room Lives in Lucy (1985, Reflex Records)
  • The Critical Distance (1987, Reflex Records)
  • Shaletown (1987, Reflex Records)
  • House of the Heart (1988, Reflex Records)
  • Lady D’Arbanville (1989, Reflex Records)
  • Misfortunes (1989, Reflex Records)
  • The Pear Tree (1991, Troy Records)
  • Nailed (1998, And Also the Trees)
  • And Also the Trees (2009)
   
Πληροφορίες πήραμε από το andalsothetrees.co.uk
Follow us
Similar posts
  • Χορτοκοπτικό ενα... Μπορεί ένας καλός χειριστής να νικήσει μία μηχανή με δύναμη και επιδεξιότητά; Η παραδοσιακή κόσα ήταν ανέκαθεν ένα φτηνό εργαλείο για το κόψιμο των χόρτων. Δεν απαιτεί χρήματα συντήρηση βενζίνη, λάδια και συντήρηση. Το κυριότερο είναι μία φτηνή λύση για το κόψιμο των αγριόχορτων στο χωράφι αλλά και την συγκομιδή των σπαρτών. Η κόσα χρησιμοποιούταν [...]
  • Είκοσι πίνακες δ... Το παρόν άρθρο αποτελεί το πρώτο μέρος παρουσίασης μιας σειρά επιλεγμένων εικαστικών έργων με θέμα τα δένδρα. Το κύριο χαρακτηριστικό είναι ότι οι δημιουργίες προέρχονται από γυναίκες ζωγράφους. Ο σκοπός είναι η συγκριτική απόδοση αυτών των θεσπέσιων φυτών από μερικές από τις πιο αναγνωρισμένες γυναίκες ζωγράφους όλων των εποχών. Η αρίθμηση έγινε με σκοπό να [...]
  • Ο ΜΕΝΙΠΠΟΣ Ο ΓΑΔ... Περί της σημαντικότητας του γέλιου Ο Λουκιανός γράφει επίσης τα λόγια που θα μπορούσαν να θεωρηθούν το πιστεύω του Μενίππου, μια φόρμουλα, θα λέγαμε, που εισβάλλει στην καρδιά της αξίας του γέλιου και συνοψίζει γιατί είναι τόσο πολύτιμο κομμάτι της ζωής η ευθυμία. Σύμφωνα με την ιστορία, ο Μένιππος αναζητούσε το νόημα της ζωής. Ρωτούσε [...]
  • Ακολουθεί διδακτ... Ηταν κάποτε ένας αγρότης που καλλιεργούσε εξαιρετικής ποιότητας καλαμπόκι. Κάθε χρόνο κέρδιζε το πρώτο βραβείο για το καλύτερο καλαμπόκι. Μια χρονιά  ένας δημοσιογράφος από μία εφημερίδα του  πήρε  συνέντευξη, και έμαθε κάτι πολύ  ενδιαφέρον για  τον τρόπο που καλλιεργούσε. Ο δημοσιογράφος  ανακάλυψε ότι ο αγρότης μοιραζόταν το σπόρο του καλαμποκιού του  με τους γείτονές του. [...]
  • Ο νους είναι σαν... Αν ακούσουμε ένα τραγούδι, ο νους μετά το αναπαράγει από μόνος του. Αν δούμε μια ταινία, ο νους μετά επαναφέρει από μόνος του εικόνες από την ταινία. Αν μας κρίνουν οι άλλοι για κάποιον καιρό, ο νους διαμορφώνει από μόνος του την εικόνα ενός μειονεκτικού εαυτού. Αν ζούμε σε ένα περιβάλλον όπου επικρατεί ανησυχία και [...]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

GreekEnglish
«Τίποτα δεν είναι πιο δυνατό, από μια ιδέα, που έφτασε η ώρα της να πραγματοποιηθεί...» Βίκτωρ Ουγκό

Αρχείο

GreekEnglish